Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Elliptikus trénerek leírás

Az ellipszistréner legkiemelkedőbb előnyei

 

  • Elsődleges céljának megfelelően remek kardiovaszkuláris állóképesség-fejlesztő eszköz.
  • Nincsen impact, azaz becsapódás, mint például a futógépen, azaz kíméletesebb az ízületekkel.
  • A legtöbb kardiogéppel ellentétben ezen nem csupán az alsó végtagot tudjuk megdolgoztatni, hanem a kart és a vállat is. 
  • Számos modell a stabilizáló izmok edzésére is jobban alkalmas; főleg, ha viszonylag nagyobb dőlésszöggel kialakított géppel van dolgunk.
  • Szinte minden szinten használhatjuk: változatos intenzitásbeállításokat tud, az egészen könnyed rehabilitációs jellegű terheléstől a komoly, magas pulzustartományokig. 
  • Azoknak is jó választás, akiknek nem jó a testtudata, a koordinációja, vagy nincs kiforrott ritmusa: a gép felépítéséből adódóan a használat során egységes, harmonikus mozgást fogunk véghez vinni. 

Az egyedi tervezésnek köszönhetően a lábaid ovális (elliptikus) pályán mozognak, míg a karjaidat előre-hátra mozgatod, így a teljes tested dolgozik. A gépet nagyon könnyű használni, ízületkímélő, főleg a térdre tekintve.

Kövesd a kijelzőn lévő utasításokat az előre beállított program kiválasztásához, vagy egyszerűen csak válaszd a manuális módot és állíts be mindent magadnak. Az előre fele való pedálozás ajánlott, ugyanis ez szimulálja a valós mozgást és jobban kíméli a térdet, mintha hátrafele hajtanánk. A le és fel nyilak vagy a középső állító gomb (hajtástól függöen változhat) segítségével csökkentheted és növelheted az ellenállást.

A jó elliptikus technika: Az edzéseidet mindig fokozatos bemelegítéssel kezdd. Az elliptikus gépen való edzés előtt pár percig sétálj, fokozatosan növelve a sebességet. .

 

 

 

Keresés