Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Otthoni edzőterem

Otthoni edzőterem

Néhányan nem szeretik túlzottan az edzőtermi edzéseket. Nem szeretnek sok más ember előtt mozogni, a fitneszgépeken osztozkodni, vagy nagyon elfoglaltak, műszakokban dolgoznak és nincs a környéken 0-24-ben nyitva tartó edzőterem, ám ezek ellenére mégis szeretnének rendszeresen edzeni magukat.

Amennyiben a fent leírtak alapján magadra ismertél, akkor neked tökéletes választás az otthoni edzőterem!

Elsősorban nagyon fontos, hogy otthonodban találj megfelelő teret az edzéshez. Akkora területre mindenképp szükség van, hogy ki tudd nyújtani a karodat minden irányban, végigfeküdhess, és még úgy is legyen mozgástered. Azonban amennyiben gépekben is gondolkodsz, már nagyobb helyre lesz szükséged.
Célszerű olyan burkolatot választani, ami nem csúszik és nem is hideg, ilyen például a szőnyeg vagy a parketta, azonban hogyha mégis hidegburkolattal ellátott területed van, javasoljuk a több edzőteremben is megtalálható tatamit, azaz a gumiszőnyeg lerakását.
A falon használhatsz nagy felületű tükröt. Nem csak megnöveli a teret, de segíti, hogy megfelelően végezd gyakorlataidat. Egy bordásfal felhelyezése is jól jöhet majd néhány gyakorlatnál.  


Miután kialakítottad a saját edzőszobádat vagy edzőterületedet, ahol a napi vagy heti edzésedet el tudod végezni, a berendezés előtt mindenképpen fontosnak tartjuk egy fitneszterem felkeresését, hogy megtapasztald, mely gépeket kedveled, és melyek azok, amiket soha nem is használnál. Illetve az edzések elején mindig érdemes legalább pár órát venni egy szakképzett edzőtől. Tanácsot kérni, hogy mely gyakorlatok lennének megfelelőek számodra, és hogy elsajátítsd azok helyes kivitelezését.

 

 Sok esetben a hely és az anyagi lehetőségek sem engedik, hogy a profi konditeremhez hasonlóan, minden gyakorlathoz legyen célzottan géped, ezen vagy egy többfunkciós fitneszgép segíthet, vagy a sajátsúlyos gyakorlatok. Érdemes több olyan eszközt beszerezned, amelyek nem foglalnak túl nagy helyet, ilyenek például az egykezes súlyok, mint a kettlebell vagy a tárcsás súlyzók is, emellett egy gumiszalag, fitness labda is segítségedre lehet a fitten tartáshoz.  
 

 


Azonban amennyiben több hely áll rendelkezésedre mindenképpen javasoljuk egy szobabicikli, ellipszis tréner vagy futópad beszerzését. Ezek kiváló gépek a kardió edzésekhez, illetve egy testrészre irányuló gép, például lábgépek, vállgépek is lényegesen hozzájárulhatnak az izomnöveléshez.

Nézd meg az akciós ajánlatainkat: https://www.gymdoctor.hu/akciok-278
Kardiógépek közül a futópad ajánlatunkat itt találod: https://www.gymdoctor.hu/cardio-138/futopadok
Az elliptikus trénerek Szerkezeti felépítésének köszönhetően az egész testünket megdolgoztatja. A gyakorlatok végzéséhez a kezek és lábak összehangolt mozgására van szükség, ezért fejleszti a ritmusérzéket. Az elliptikus trénert az ülő munkát végzőknek ajánljuk elsősorban, ugyanis már egy rövid edzés a test teljes izomzatának gyors felfrissülését eredményezi. Hatékony zsírégető eszköz, így fogyókúrához is alkalmazható. A futással ellentétben, ez a mozgásforma kifejezetten kíméli csípő, térd és boka ízületeinket. Használják fizikoterápiás, rehabilitációs célokra is.
Ellipszis kínálatunk egy részét itt tekintheted meg:
https://www.gymdoctor.hu/cardio-138/elliptikus

Egy szobakerékpár ideális lehet az otthoni tekeréshez. kihagyhatatlan mindazok számára, akik a kondijukat szeretnék javítani, de legfőképpen azok számára, akik egészségügyi problémák miatt mozgást igényelnek (felépülés térdsérülésekből, lábizmok regenerációja).
Szobabicikli kínálatunk:
https://www.gymdoctor.hu/cardio-138/kerekparok

Tartalomhoz tartozó címkék: Minta címke

Keresés